29 Aralık 2008 Pazartesi

Umudum Devam Ediyor.


Denizli'ye inancımı sorgularken bugün bu haber geldi,Tandoğan'la yollarımızı ayırıyormuşuz :)

Ali Tandoğan'a ; veremediği emekler ve katkılar için teşekkür edemiyorum,ama kişiliğiyle ilgili bir problemimde olmadığı için yolu açık olsun diye yazacakken aklıma geldi bu bizim kaptanın kafayla elmacık kemiğini kırmıştı,o yüzden hiç bir şey demiyorum,Denizli'yi takdir ediyorum,Sağlam'ı ve Sinan denen kişiyi Tandoğan'ı bu senede takımda tuttuklarından dolayı da kınıyorum.

3 yorum:

Ömer dedi ki...

Abi bak o da sana karsi sitemkarmis. :D

"Tandoğan, Beşiktaş taraftarı hakkında da ilginç tespitlerde bulundu. Beşiktaş taraftarının Türkiye'nin 1 numarası olduğunu belirterek söze başlayan deneyimli oyuncu, son dönemde kendisine destek olmadıklarını, oynadığı maçlarda bile tribüne çağrılmamasının kendisini çok üzdüğünü açıkladı. Bu konuda ilginç bir tespitte bulunan Tandoğan, Takım arkadaşlarının hatta '19 yaşındaki çocuk' bile tribüne çağrılırken kendisinin arkadaşlarının arkasından baktığını ve üzüldüğünü itiraf etti.

Beşiktaş forması ile 90 maça yakın sahaya çıktığını ve bazılarında taraftardan destek de gördüğünü söyleyen Tandoğan, bu maçlarda daha iyi performans sergilediğini, destek almadığı zaman %50 verimin üstüne çıkamadığını belirterek taraftarın bir türlü kendisini içine sindiremediğini sözlerine ekledi."

Kartal Bafiler dedi ki...

Şaka gibi değil mi Ömer, Bu adam bize gelmeden önce Gençlerbirliğindeyken orta karar bir futbolcuydu ,İbo'nun kemiklerini kırdıktan sonraki sezon bize geldiğinden beridir şimdi öğreniyoruzki 90 maç oynamış,iddia ediyorum 89 maç havagazı !
Birde kırılmış beyefendi , ulan ne verdinde ne istiyorsun diye sorarlar adama ....


Aferin Denizli'ye...

Temur dedi ki...

http://jesusalmeyda.blogspot.com/2008/12/z-ali-dos-tandoan.html


http://bjktaraftarproje.com/