2 Aralık 2008 Salı

Denizli utandırdı!



Turgay Demir

Fotomaç 02.12.2008

Mustafa Denizli, Beşiktaşlıları utandırdı! Çıplak gerçek bu. Hem de tarih yazabileceği bir maçta yaptı bunu. Derbideki onbirden utanmalıdır. Kariyerine de, söylemlerine de hiç yakışmadı bu kadro. Gerçekten inanamıyorum Mustafa hoca...

Bu Fener'in neyinden korktun Allah aşkına? Geri pastan başka bir şey yapmadılar. 10 kişilik Beşiktaş'ın üzerine gelemediler. Taraftarı, (Denizli'de yapılan gibi) sahaya sürekli top atarak zaman çalmaya çalıştı. Her taç, faul ya da korner atışını merasime çevirdiler. Maçı nasıl bitereceklerini bilemediler. Sen böyle bir takımdan korktun hocam. Holosko kenarda, haftalardır yüzüne bakmadığın Serdar Özkan sahada... Tello sözüm ona sakat ama onsekizde! Yorumcuyken her maçta övdüğün Delgado yine sahada ve yine eli belinde. Sahi ne yapmaya çalıştın Mustafa hoca?
Beklenmeyeni yapıp "dahi" mi olacaktın? Yoksa hafife mi aldın sırtındaki yükü? Öyleyse Tigana ve Ertuğrul Sağlam'ın neden gönderildiklerini iyi araştırmanı tavsiye ederim. Ya da yorulma ben söyleyeyim, başarısız oldukları ya da bir tek maçı kaybettikleri için gönderilmediler. Korkakça tavırlarla Beşiktaş taraftarını kahrettikleri için gittiler. Şimdi açık söylüyorum senin gidişin de aynı gidiş. Bak hocam burası Beşiktaş... Daha önce çalıştığın Galatasaray'a benzemez, Fener'e hiç benzemez... Tiganavari arayışlarla şansını zorlama...

Beşiktaş'ın üç önemli gerçeği var bunları gör. Bu Gökhan Zan ancak Terim'in yönettiği Milli Takım'da oynar, bu biiiir. Serdar Özkan gibi sorumsuz biri ise Terim'in Milli Takım'ında bile oynamaz, bu ikiii. Senin prensin ev kedisi Delgado ise İnönü dışında hiçbir yerde oynamaz, bu üççççç! Ben sana hikaye anlatmıyor, Beşiktaş gerçeğini söylüyorum, bu da dört. Ben bu taraftarın ruhunu bilirim.

O nedenle sen de bu konuda beni dinle. Beşiktaş taraftarı korkak bir sevgili bile istemez... Hikaye budur... Cesur ol, kaybet omuzlarda taşınırsın. Korkarsan her şeyi kazansan da bu taraftarı kaybedersin.

Not: Fazlasına gerek yok. Ekranda yorum yaparken olduğun kadar cesur ol yeter.

Hiç yorum yok:


http://bjktaraftarproje.com/