30 Temmuz 2009 Perşembe

Beceremiyorsunuz Lan !


Pazar günü Süper Kupa Finali için Olimpiyat Stadının yolunu tutacağız.
Planımız araba ile gitmekti.Gelin görünkü bugünkü kupa öncesi toplantıdan sonra açıklanan kararlar bu maça olabildiğince az taraftar gelmesini sağlamak üzere.

Salakça kararlar şöyle,(nedenleriyle hiç ilgilenmiyorum bu o maçı o stada alanların sorumluluğunda)

-Her takıma araçlarıyla gelecek olanlara dağıtılmak için 2.000 er adet otopark stickerı dağıtılacak.

-Stickerlardan almak için 4 adet maç bileti ibraz edilecek

-Stickerlar sınırlı sayıda,dağıtım kıstası nedir açıklamada yok,ilk koşan alır gibi bir durum var,2.000 sticker biterse maça arabayla gidemeyecekmiyiz hadi otoparkdan yararlanamadık,dağa taşada arabayı parkedemeyeceğiz gibi bir açıklama yer almış,yani sticker yoksa arabayla yaklaştırmayacağız sizi gibi,o stada 4-5 kere gittim arabayla stickersız gittiğimizde yolumuzu nerede kesip "Yassah kardeşim" çekecekler bize pazar günü göreceğiz.
Kulübü aradım benden daha az şey biliyorlar.Tebrik ettim kendilerini.

-Birde yol paylaştırmışlar zeka küpleri,onlar burdan, şunlar burdan gelecek diye,ne yapacaklar acaba benim araçla giderken otobanda önümemi atlayacaklar, "sizin yol bura değil "diye ?yada stada yaklaştığımda otobana gerimi gönderecekler beri taraftan gelin kardeşim diye.

-Beşiktaş'ı düşünelim araç limiti 2.000 ,yani maximum 4 er kişiden 8.000 kişi.150 de otobüs varmış ,balık istifi 90'ar kişi binilse 13.500 kişi 2-3000 kişide mucize eseri kendileri gelse taş çatlasa takım başına 24.500 seyirci gelecek,Fener'de o kadar gelse aşağı yukarı 50.000 kişi,o stadın kapasitesi 80.000 kişi Milan-Liverpool finalinde oradaydım gözümle gördüm,güvenlik nedeniyle 5.000 kişilik yer boş bırakılsa 75.000 kişi eder yani isterlerse bu finale 25.000 taraftar daha gelmesi lazım ,ama hazretlerin zekası bunu kabul etmiyor ya da işlerine gelmiyor,taraftara gazete satarak hayatını sürdüren medyada bu konuda bir aklı evvel bunları sorgulamıyor.

-Saçmalıklar o kadar çok ki en önemlisini unutuyordum dağ başını duman almış maçı 21.00 'de başlayacakmış.

Hani meşe odunu vardır ya suya batırırsın daha zevkli olsun diye bu kararlarda fikir birliğine varanları önüme katmak istiyorum.

Bu sivri zekalılar beni durduramazlar ama bir çok kişiyi durdurdular.Benimki inada bindi...Allah'tan bir şey olmazsa ORDAYIM.

29 Temmuz 2009 Çarşamba

Allah Gönlüne Göre Verdi.

Anderlecht 5 - Sivasspor 0
Sivas'a üzüldüm , Bülent'e sevindim...
Bu da Bülent'in "Beş Yerim Sorun Yok" pozu...


11 Temmuz 2009 Cumartesi

Arda Turan Kaptan , Medya Onayı Tamam.


Arda kaptan oldu,Hayırlı olsun.Basında inanılmaz bir destek var, şaşırmıyorum olağan halleri.Geçen sene Beşiktaş’ta terlik kavgası sonucu yaşananları ve medya gücüyle efsaneleştirilen olayları hatırlıyorum neler söylenmedi Beşiktaş’ın bu konu hakkındaki tutumu için,ne zamana kadar İboların kaptanlıkları ellerinden alınana kadar gerçi bir kısmı durmak bilmemiş takımdan da gönderilmelerini istemişlerdi.

Şimdi Arda kardeşimiz ligin son haftalarında oynanan Galatasaray-Fenerbahçe maçında abim dediği Semih’i hem de maç oynanırken saha içinde tokatlamış bir adam,Eğer Arda Beşiktaş’ın futbolcusu olarak böyle bir operasyona imza atsaydı ben o zaman görürdüm köşe başlarını tutmuş eli kalem tutan art niyetli futbol yazarlarını.Ne Beşiktaşlı duruşu kalırdı,ne kavgacı adamdan kaptan mı yapılırmış,Arda önce kaptanlık özelliklerini yerine getirecek karaktere sahip olsun beyanatları havada uçuşurdu.

Galatasaraylıların yoğun söylemidir “Medya Fenerbahçelidir” diye,kısmen doğru , Medyanın %50’si Fenerin kontrolündeyse %40' ı da Cimbomun kontrolündedir,kalanını da biz diğer takımlarla aramızda paylaşıyoruz zaten.Bu ülkede oynadığı zaman sürecinde takım olarak haklı veya haksız kazanılan başarılardan ve cansiperane oynundan dolayı efsane kaptan olarak lanse edilen Bülent Korkmaz’ı ben de senelerce seyrettim ve hayatımda gördüğüm en çirkef en kasti faul yapan,rakibe koşarken kasti dirsek atıp akabinde kendinide yere atan adam hakkında bu medyada dişe dokunur bir karakter ve davranış eleştirisi bile çıkmamıştır.Neymiş maç haricinde dünya tatlısı bir insanmış, sahada olan sahada kalırmış ,Yahu bundan saçma laf olur mu ?

Medya da bu halkın bir yansıması sonuçta,maya bu , katlanmaya devam ediyoruz.

8 Temmuz 2009 Çarşamba

BİR KUTLAMA DA KAPALIÇARŞI'DA





Abimin Kapalıçarşı'da çalışmasından ve Kapalıçarşı Beşiktaşlılar Derneğinin kurucu üyelerinden olması nedeniyle aşağıdaki kutlama yemeğine bende katılacağım.İzlenimlerimi aktarırım .
Ama hâlâ nasıl Kapalıçarşının içinde şampiyonluk yemeği-kutlaması yapılacak anlayamadım :)
* * *
BİR KUTLAMA DA KAPALIÇARŞI'DA

Beşiktaş'ta çifte kupa mutluluğu devam ediyor!.. Siyah beyazlı taraftarların, tarihi Kapalıçarşı'da bir kutlama yapacağı öğrenildi!.. Kapalıçarşılı Beşiktaşlıların organize edeceği kutlamanın 12 Temmuz Pazar günü yapılacağı belirtildi.

7 Temmuz 2009 Salı

Yine Son Maç Deplasman !


Beşiktaş bir senede son maçını deplasmanda yapmasın,bu nasıl bir fikstür çekimi-ayarlamasıdır anlamıyorum.

En son ne zaman ligin son maçını evimizde oynadık ben bile hatırlamıyorum.

BEŞİKTAŞ :
İstanbul Bş. (D),
Antalya,
G.Birliği (D),
G.Antep,
G.Saray (D),
Kayseri,
Ankara (D),
Denizli,
Kasımpaşa,
Eskişehir (D),
Ankaragücü,
Trabzon (D),
F.Bahçe,
Sivas (D),
D.Bakır,
Manisa (D),
Bursa

4 Temmuz 2009 Cumartesi

İlhan Mansız - NtvSpor


İlhan Mansız'ı Mart 2007 'de Tayfur Havutçu'nun jübilesinde futbolu bıraktıktan sonraki dönemde fotoğraflamıştım.NTVSpor futbola geri dönme kararı alan İlhan için foto galeri hazırlarken benim fotoğrafımıda kullanmış.

Çekimi zor şartlarda yapmıştım ama yine de fena değilmiş :)

2 Temmuz 2009 Perşembe


http://bjktaraftarproje.com/

Saat Kaç ?

ADSL Hızınızı Test Edin.