30 Ekim 2007 Salı

RODRIGO TELLO Röportajı


Cumhuriyet Spor 30.10.2007

HAFTANIN KONUĞU

RODRIGO TELLO

- Beşiktaş taraftarını ve İstanbul'u nasıl buldun?
TELLO: Her açıdan çok mükemmel bir ülkeye ve şehre geldiğimin farkındayım. İstanbul, inanılmaz bir şehir. Taraftara gelince; en son oynadığımız Liverpool maçında tüm dünya ne kadar muhteşem bir taraftara sahip olduğumuzu gördü. Onların desteği ile başarılı olacağız.
- Takımda en iyi kiminle anlaşıyor?
TELLO: Bütün futbolcu arkadaşlarımla çok iyi anlaşıyorum. Siz de kabul edersiniz ki aynı dili konuştuğum için Delgado ve Higuain ile daha yakınız.
- Sporting Lizbon'daki başarılarını Beşiktaş'ta da yaşayacağını düşünüyor musun?
TELLO: Takım arkadaşlarımla birlikte daha fazlasını da yaşayacağımızı düşünüyorum.
- Portekiz'deki yaşamınla Türkiye'deki hayatın arasında nasıl farklar var?
TELLO: Orada çok zorlanmıştım. Çünkü ilk kez ülkemden dışarı çıkmıştım ve adaptasyon sorunu yaşamıştım. Burada ise böyle sorunlarla uğraşmadım. Ailemle birlikte Türkiye'de olmaktan çok mutluyum.
- Daha önce Beşiktaş taraftarı gibi bir taraftar gördü mü?
TELLO: Uzun yıllardır futbol dünyasının içindeyim ama böyle bir taraftar topluluğu görmedim. Futbolun hayatın bir parçası olduğu Güney Amerika'da dahi böyle bir taraftar yok.
- En çok hangi futbolcu ile oynamak istiyorsun?
TELLO: Maradona ile oynamak isterdim.
- Beşiktaş'a gelmendeki en önemli sebep nedir?
TELLO: Beşiktaş'ın ortaya koyduğu hedeflerdi ve hedefleri büyük olan bir takımda oynamak istiyordum.
- Örnek aldığınız futbolcu var mı?
TELLO: Bir çok futbolcuda olduğu gibi benim de idolüm Maradona'ydı.
- Ertuğrul Sağlam nasıl bir teknik direktör?
TELLO: Yaşı genç olmasına rağmen çok iyi bir teknik adam. Oyuncularıyla birlikte çok iyi bir ekip oluşturabiliyor. Çalıştığım en iyi teknik direktör diyebilirim. Bizimle diyalogları çok iyi; kendisi ile birlikte başarılar kazanacağımızı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:


http://bjktaraftarproje.com/