25 Ekim 2007 Perşembe

Beşiktaş 2 – Liverpool 1

Beşiktaş 2 – Liverpool 1
( Resimler ve videolar eklenecektir)

Dün akşamki maç her açıdan çok güzel geçti. Millet olarak üzüntülü olduğumuz terörle boğuştuğumuz şu günlerde sahada alınan bir galibiyet en azından tüm ülkeye biraz mutluluk verdi.
Liverpool galibiyetinin benim gibi Beşiktaş aşıklarına ise çok daha fazla mutluluk verdiği kesin.

Maçta ilk golü erken bulmamız tribünlere de bir rahatlık getirdi. İlk gol öncesi hazırlık yapıyordum ,atacağımız golde tribün içinden gol sevincini çekecektim.Ama golün gelmesiyle birlikte tribün kendini kaybedince çekim adına hiçbir şey yapamadım,sağa sola sallanmaktan ve ayakta kalmaya çalışmaktan,sevinmekten bu emelime ulaşamadım.

İkinci golde ise tribün içi sevinç görüntülerini çekmek için hiç teşebbüs bile etmedim,bu sefer işin daha zor olacağı kesindi çünkü.Bıraktım kendimi sevgi,çoşku seline.

Televizyonlardan ne kadarı ne şekilde aksetti bilemiyorum ama iddia ederim ki BJK İnönü Stadı’nda son 4-5 yılın et etkileyici tribün performansı sergilenmiştir.Hatta samimi olarak fikrim Beşiktaş tribünleri Dünyadaki en iyi 10 tribün içerisindedir.
Avrupada ki tribünler içerisinde ise başa güreşir.

Özellikle ikinci yarı başladıktan sonra 10-15 dakika boyunca kapalının diğer tüm tribünlerle ortaklaşa gerçekleştirdiği “Dale Cavese” tezahüratı hem görsel olarak hemde tezahürat gücü olarak geceye damga vurdu.TV lerin pek göstermediği bilgisini aldım,ama sesten etkilenip maç içinde beni arayan rakip takım taraftarı arkadaşlara göre durum hakikatten fenaymış.Kapalıda tezahürat sırasında ağzımdan çıkanı duymadığım anlar oldu.

Futbolcularımıza bu galibiyetten dolayı ve umudumuzun devam ediyor olmasını sağladıkları için teşekkür ediyorum. Guruptaki şansımızı an itibariyle 4.lükten 3.lüğe çıkartıyorum.Bence film Liverpool’da kopacak oradan alınacak sonuç son iki maça çok bağlı kalmadan Beşiktaş2ın guruptaki geleceğini belirleyecektir.

Maçta dikkatimi çeken bir özellik ise oyunun çok az durması ve genel olarak topun hep oyunda kalması idi.Bugün istatistiklere bakınca fark ettim toplamda iki takım 11 faul yapmış.

Liverpool seyircisi kendilerine ayrılan tribünün 4/3’ünü doldurmuşlardı.Ayrıca numaralı en alt katta eski açığa yakın yerde emniyet tarafından çember içine alınmış 50 kadar Liverpool taraftarı da gördüm.Ama seslerini maç içinde hiç duymadım,gol de bile.

Maç bittikten sonra Gerrard kapalı tribünün önüne gelip taraftarı alkışladı.Bizde Liverpool taraftarıyla bütün maç dinledikleri Dale Cavese yi yapalım dedik ama ya işi çözemediler ya da böyle bir şey yapmak istemedikleri için sadece alkışla karşılık verdiler.Eh 3 maç 1 puan adamı böyle yapıyor demekki :)

Maçla ilgili fotoları ve videoları akşam eklemeye çalışacağım.Ama maç öncesi alınan alkolden dolayı ve maç stresinden bu sefer başarılı çekimler yapamamış olabilirim.

Hiç yorum yok:


http://bjktaraftarproje.com/