8 Ekim 2007 Pazartesi

Beşiktaş 1 - Cavcavbirliği 0















Esasen başlığa efendi gibi Gençlerbirliği yazacaktım ama maç sonunda İlhan Cavcav'ın demeçleri beni bu tarz bir başlık atmaya meyil etti.

Neymiş İkinci yarı Beşiktaş'lı topçular her pozisyonda yerdeymiş ,evet yerdeydiler sizde bir 61 numara ile 34 numara Eren vardı ayakta Beşiktaş'lı futbolcu gördükleri anda indiriyorlardı,özellikle 61 numaralı futbolcu nasıl atılmadan sahada kaldı hayret...

Maça gelince şöyle maçı domine edip alacağımız bir maçı özlemle ve sabırla bekliyoruz.

Gündüz maçı olunca hep stadlarda ışıklandırmalar olmadan önce gündüz oynana maçlar gelir aklıma,her ne kadar maçları stada teşrif etmeye başladığım dönemlerin sonlarına denk gelsede.

Özellikle BJK -GS ve BJK -FB derbilerindeki yarı yarıya kapalı tribünde bulunmuş olmak çok ama çok güzeldi.Adnan Polat seni bir kere daha kötü niyatle yâd ediyorum.

Bu maç için konumumuzu değiştirdik kapalı alt göbekten kapalı alt yeni açık köşesi en önde yerimizi aldık.Bu nedenle ve gün ışığından dolayı inanılmaz çok sayıda foto ve video çekebildim.

Yurtdışından arak FB ve bizim söylediğimiz yeni besteyi kayıt ettim,Sanki biz daha güzel söyledik gibi geldi bana,ama bunun için FB'nin evindeki ilk maçı beklemek lazım.

Baki maç öncesi kadro dışında olduğu için biraz çimlere bastı,bir iki foto çektirdi,sonra tribüne çıktı.Ben severim Baki'yi elinden geleni yapar,iyide bir kesicidir.

Cisse'ye her geçen gün daha çok ısınıyorum,Allah sakatlıktan korusun biz bu arkadaştan çok ekmek yeriz.

Ertuğrul Sağlam Diatta ve Higuain'in maliyetleri hakkında iki kelam etmiş,hiç ama hiç yakıştıramadım,benzer mantıkla açıklamalar devam etmezse duymamış gibi kabul edeceğim.

Hiç yorum yok:


http://bjktaraftarproje.com/