2 Şubat 2009 Pazartesi

Beşiktaş 1 - Antalyaspor 0







Beklediğimizin üzerinde bir seyirciyle karşılaştık stadyuma gidince,bu sene ilk kez maç sırasında bir ara parmaklarımı soğuktan hissetmedim,sıcak evini bırakıp Beşiktaş'ın peşinden koşanların ayaklarına sağlık.

Maçta nedense hiç tedirgin olmadım,rakibin direkten dönen topu gol bile olsaydı bu maçı çevirirdik gibi geldi bana.Ama iyi futbol oynuyormuyuz?
Henüz değil ,ama umut fakirin ekmeği, bekliyoruz.
Fabian Ernst bir yaraya merhem olacak gibi,umutluyum kendisinden.
Çarşamba yine Antalya ile oynayacağız, bıktım Ömer'in kelini görmekten artık :)

2 yorum:

Juan y Fer dedi ki...

Hello,
it is an important victory to be closer to the other top team. it will be better the second half of the season with Fabian in the squad
Regards,
http://saqueneutral.blogspot.com/
(a blog about sport in English and Español)

designerk dedi ki...

Alttan ikinci resimde çarşı pankartının hemen önündeki sıradayız hep. Hatta A ile R harfinin arasındaki üçlü ekibin sadık adamları. Her maç bi pankartın ucundan tutar, Alen üçlüye inecekse merdiven oluruz bir nevi. Eskiden heyecanlanırdım bunları yaparken ama nedense o heyecanı hissedemiyorum artık. Arkadaşlarımda öyle hissediyolar. Tepemizde kavga edenleri tartışanları gördükçe daha da bir soğuyoruz oralardan. ama Beşiktaş'ımızıda bırakamıyoruz. Onun varlığı ile nefes alıp veriyoruz ya belki ondandır. Yoksa bu olanlara katlanmamazını bi açıklaması olamaz. Reklam kokan hareket değil sakına yanlış anlamayın sadece içimizi döktük idare ediverin artık.


http://bjktaraftarproje.com/