11 Nisan 2008 Cuma

Can Sıkmaya Başladınız !



Yetenek fakiri Ali Tandoğan'a,İbrahim Üzülmez'e ,kıçını açan adamın yerine piyangodan alınan Gordon'a,Higuan'e ,Diatta'ya ,Rico'ya,Fener kontenjanından alınan Rüştü'ye ,Mehmet Yozgatlıya hiç birine kızmıyorum benide bu kadar futboldan çok iyi anladığını zanneden üç beceriksiz isteseydi ben de gelirdim Beşiktaş'a,bende futbol oynamaya devam ederdim Beşiktaş'ta.
Ertuğrul ne yazıkki seni 8-0 daki tiyatro izleyicisi modelinde hiç affetmeyeceğim,çap meselesi sende haklısın.Sinan'a hiç girmiyorum birazcık onuru varsa bir saniye durmaz,Başkan ise ağlayacak kadar Beşiktaş'lıysa batırdığı ama borç verdiği 40 milyon YTL'yi kulübe hibe etsin,alsın numaralıdan bir loca ordan sevinçte ve hüzünde ağlamaya devam etsin.Sevgi yetmiyormuş sadece görsün artık.

Hiç yorum yok:


http://bjktaraftarproje.com/