15 Nisan 2008 Salı

Acaba Ömründe Başka Takımlarda Menejerlik Yapabilecek mi ?

15.Kasım.2007
Lig TV Röportaj
"MAYIS'TA DA OLMAZSA SORUMLULUK BENİMDİR"Beşiktaş'ta iyi futbolcular var. Daha da faydalı olabilirler. İstediği kadar taraftar tezahürat yapsın. Kim kuvvetliyse o oynayacak yoksa taraftar gelir bağırır. 30 milon dolar vermiş olan başkanına da bağırıyorlar. Ben Bodrum'da tatildeyken başkan beni çağırdı. Maç bile seyretmiyordum. Beşiktaş düşüncemde bile yoktu. Kaçamadım geldim. Bu taraftar Beşiktaş taraftarı. Onlar bizi destekleyecekki başarılı olalım. Sen kötü oynarsan o taraftar sana tepki gösterir. Ocak'ta, Mayıs'ta iyi oynamazsa sormluluk benimdir. Eğer olmazsa bir daha Beşiktaş'ın önünden geçmeyiz.
* * *
Nerde o günler,en azından şu rezillikde içimize su serpilmiş olur,başkanını da yanında götürmeyi unutma.Batırdığınız paraları da bir zahmet hibe edin.

1 yorum:

ferdinand dedi ki...

fotoğraf cuk oturmuş hocam:)
ne yazıkki çorapören ve sinan başımıza kaldı, bu adamlardan nasıl kurtuluruz bilinmez. trabzonspor olma yolunda ilerliyoruz, muhalefetsiz, borç içinde, her konuda tükenmiş, yozlaşmış..pek umutlu olamıyoruz ya hayırlısı


http://bjktaraftarproje.com/