21 Ocak 2008 Pazartesi

Beşiktaş 4 - Kasımpaşaspor 2

Maç öncesi Kartal Yuvasına uğradık, aşağıdaki montlardan beyaz renkte olanında gözümüz var,kısa zaman içerisinde icabına bakılacaklar listemize ekledik.Bronz Kartal Heykelini ise şirketimize düşündük fiyatını öğrendikten sonra hala düşünüyoruz :)






Beklediğimden çok az sayıda geldi Kasımpaşaspor taraftarı.Halbuki yürüyerek yarım saat koşarak 15 dakika uzaktalar İnönüye.Hayır büyük ihtimal düşecekleri için bence taraftarları böyle büyük derbileri kaçırmaması lazım.


Bu kazayı hatırladığım ve zamanında çok üzüldüğüm için bu pankartı açan arkadaşlarıma,kardeşlerime kocaman bir bravo.
Bu hatırlayış acıyı paylaşmanın ötesinde zamanında futbola gönül vermişleri ,futbola hala gönül verenlerin umutmadığının çok iyi bir göstergesidir.



Seremoni,bilseydim Affan Keçeci'yi de çekerdim,tek bırakmışlar adamı.
Bu konuda görüşüm; Al Yıldırım Demirören'i vur Affan Keçeci'ye ,ikisininde yanlışları var.Demirören'in ki nazaran,biraz daha fazla



Bu kardeşimizide 3. golümüzü beklerken korner atışı sırasında farkettim,hava sıcaklığı sıfıra yaklaşırken ateş basarsa böyle oluyor işte :).Hayır 4 tane attık yine giymedi üstünü,Annesi görmesin.



Maça gelirsek Delgado uzaylıdır kardeşim benim futbolcu klansmanımdan çıkmıştır kendisi.
0 -2 'de bile bizim tribünde ve bende inanılmaz bir rahatlık vardı,işte bu hayra alamet.
Kasımpaşa düşer,ama cesur futbollarını ve en ufak bir çirkefliğe kaçmamalarını takdir ettim,futbolcularına temiz oyun için teşekkür ediyorum.
Galatasaray - Bursa maçında edilen küfürlerin akıbetini merak ediyorum.
Antep'de önce Fener'in kontenjan kalecilerinden yabancı bir kaleci vardı(Hasagiç diye aklımda kalmış),sağ olsun o gitti eski Fenerbahçeli Oğuz onu aratmadı.
Trabzon'a şaşırıyorum ve itiraf ediyorum 157,00 ytl lik getirisi olan kuponumu son üç dakikada yatırdılar,kendilerini yenemedikleri veya berabere bile kalamadıkları için kınıyorum.Kumar hakketten kötü bir şey.

2 yorum:

Ömer dedi ki...

* Ilk resimdeki montlardan,siyahina da ben goz koydum. Yaza kadar umarim satista kalir,kesin alirim yazin geldigimde.
* Kartal heykelinin benzerini 4-5 sene once eve aldik bizde. Yalniz tuhaf olan buradan aldigimiz heykeli,tatilde giderken Turkiye'ye goturmemizdi.Baya ugrasmistik :) salonun en guzel yerinden durmakta hala.
* Pankart hakikaten mukemmeldi. Helal olsun.
* Affan Kececi icin beter olsun diyebiliyorum sadece. Haluk Ulusoy bizi kitir kitir dograrken,o milli macta hala onun bunun elini basini oksasin. Yakismiyor bu camiaya..
* O ustu ciplak kisi Cigerci degil mi? Tipini de benzettim,durdugu yerde onun yeri gibi geldi. Akatlar'daki sovlari da meshurdur onun..
* Hasagic Belediye'ye gitti,gecen hafta absurd iki gol yedigi soyleniyordu.Yani adres degisse de misyon degismiyor. Gaziantep artik baydi. Ctesi gunu kopek gibi saldirirlarsa hic sasirmam.

Ne uzun bir yorum oldu be :)

Kartal Bafiler dedi ki...

Ömer ,cumartesi günkü bizim maçda Antepin her zamanki gibi ligdeki en iyi maçlarını oynayacaklarına ne yazıkki bende inanıyorum.


http://bjktaraftarproje.com/