23 Ocak 2008 Çarşamba

Akatlar'da Tarihi Gece.














ULEB CUP Rekorunu Kırdık.

Başta Ergin Ataman, Ufuk Sarıca ve Şube Yöneticisi Şeref Yalçın olmak üzere bu başarıda emeği geçen tüm teknik,idari kadroya ve basketbolcularımıza gönülden teşekkür ederim.

Dün gece salonda yaşadığım tek üzüntü seyirci tarafından yeteri kadar gösterilmeyen ilgiydi.Maç saat 20.00 de başladı,bilet fiyatları çok da pahalı değildi,Klüp semtten servis kaldırıyordu ama buna rağmen 4.500 kişilik Aktlar’da topu topu 900 – 1.000 kişiydik.Gerçi bu sayı daha önceki Akatlarda’ki Uleb kupası maçlarına göre çok iyiydi ama en azından artık eleme maçlarında bu salonu tam anlamıyla doldurmalıyız.Beşiktaş Basketbol Takımı bu ilgiyi fazlasıyla hak ediyor.

Gelelim maça rakibimizin bizim dengimiz olmadığı maç bir ara skor 29 -9 olduğunda anlamıştık,bir de adamlar Köln’ün çekilmesi neticesinde guruptan çıkmayı garantilemiş olunca maç bir ara sıkıntıya girsede son iki periyotta çok rahattık.

Şeref tribününde her maç görmeye alışık olduğumuz Celal Kolot’u bu maçta göremedim,Eski divan başkanımız Şeref Nasır her maça geldiği gibi bu maça da iştirak etmişti.Yönetim kurulundan ise pek haz etmediğim Levent Erdoğan ve Nedim Sarsmaz’ıda gördüm,Şube yöneticisi Şeref Yalçın’ı saymıyorum bile.

Benim için esas sürpriz "Fenerbahçeli" Basketbol Federasyonu başkanı Turgay Demirel’i görmek oldu .Daha doğrusu maça gelen herkes için.Maç boyu ara ara izlediğim kadarıyla Turgay Demirel’in maça zorla getirildiğine inanıyorum,sahada bir rekor kırılıyor, üçlükler ,güzel hareketler birbirini kovalıyor ama Turgay Bey’in suratı mahkeme duvarı,içinden gelerek bir alkışı çok gördü.Sonrasında tribün tezahüratlarla alkışlaması yönünde direktif verince önce anlamamazlığa geldi ama yanındakiler anlatınca yasak savma babında bir iki kere alkışladı.Bu alkışdan önce devre arasında yerinden kalkıp giderken tüm salonun dillendirdiği “Fenerbahçe Uşağı Turgay Demirel” tezahüratlarına bozulduğu ise her halinden belliydi.

Sonuç olarak basketbolcularımızın aşağıda göreceğiniz açıklamalarına katılarak bu kupada her şey şimdi başlıyor diyorum.

Onur Aydın: Bir takım kaptanı olarak böyle bir takımın başında olmak benim için gurur verici. Herkes başarı için elinden gelenin en iyisi yapıyor. Grupta 10'da 10 yaptık ama bu pek bir şey ifade etmiyor. Bundan sonraki turda maç kaybedersek bir anlamı kalmayacak bunun. Bundan sonraki turlarda bütün maçları kazanıp ilk 8'e kalıp kupayı almak için elimizden gelen her şeyi yapacağız.

Kaya Peker: Beşiktaş Camiası için gerçekten çok önemli bir olay. Bu takım içinde bulunduğum için de mutluyum. Önemli bir olaya imza attık ama tabii ki elimizde hiçbir şey yok şu anda. 10-0 çok güzel bir sonuç ama hiçbir şey ifade etmiyor. Bundan sonraki turda çok zor takımlarla da oynayabiliriz. Ciddi olup, aynı oyunu ortaya koyup mutlaka yenmeliyiz. Mutlaka buradan sonra adım adım düşünmeliyiz. Önümüzde iki tur var. Önce ilk turu ardından ikinci turu geçip ilk 8'e kalmak istiyoruz. Zaten oraya gitmek çok büyük bir olay. Orada da iyi bir hava yakalayıp başarılı olacağımızı düşünüyorum.

Mehmet Yağmur: Tarihe geçtik ama bundan sonrası önemli. Taraftarımız da gelmeye başladı. Bundan sonraki turda burayı doldurabilirsek bence şampiyon oluruz. İlk 8'e girip ondan sonrasına adım adım bakacağız. Ben şampiyon olacağımıza inanıyorum.
Beşiktaş Basketbol Şubesi


Şube Yöneticisi ŞEREF YALÇIN
Şube Koordinatörü Hasan BOZKURTER

Teknik Kadro

Ergin ATAMAN
Burak BIYIKTAY
Mertay Kugay
Hakan Kutbay
Ufuk Sarıca
Engin Gençoğlu
Aydın Demirözü
Devrim Urgun
Seyhan Kesim
Sertan Aytaç
Turgut Soner

Oyuncularımız

Sandro Nicevic
Preston Anthony Shumpert
Predrag Drobnjak
Christian Dalmau
Kaya Peker
Erkan Veyseloğlu
Mehmet Yağmur
Cevher Özer
Rick Jason Apodaca
Onur Aydın
Sinan Güler

Hiç yorum yok:


http://bjktaraftarproje.com/