30 Kasım 2007 Cuma

Beşiktaş 2 Olympique Marsilya 1


































Açıkcası berabere biteceğine çok inandığım bir maçı Delgado'nun aklı Bobo'nun yeteneğiyle galip bitirdik ve en azından umudumuzu son maça taşıdık.
Maç öncesi belki de havanın çok soğuk olmasından semti biraz heyecansız gördüm,tabi Liverpool mağlubiyetide etken olmuştur mutlaka.Bu maç öncesi bir değişiklik yapıp beyaz şarap içtim su içseymişim daha iyiymiş.

Maçta Tribünler beklediğimden iyi değildi,ara ara çok iyi performans sergilememize rağmen devamlılığı sağlamakta istediğim başarıya ulaşamadık.Bunda en büyük etken Alen Abi'ye verilen 6 aylık ceza olsa gerek.Cezanın saçmalığı bir kenara alışmamız ve ona göre kendimizi hazırlamamız gerekiyor.

Marsilya fiziken çok güçlü bir takım,ama bu kez biraz akıllı oynayıp topu olabildiğince yerden oynadık ve işe yaradı,Baki'yi geldiği günden beri beğenen ender adamlardan biriyim,dün beni bir kere daha haklı çıkarttı,aldığı para helal olsun.

Ricardinho'yu çözemiyorum,futbolu böyle oynamaya devam ederse yol yakınken ayrılmak iki taraf içinde hayırlısı olur.

Rüştü'ye bir top geldi biraz zor toptu kabul edebilirim ama onada temas etti dışarı gönderemedi golü yedik,hani arada kalecinin de maçın kırılma noktasında bir faydası olsun diye düşünüyorum,ama kalecilerimiz Hakan ile Rüştü daha iyi olmaları için dua edeceğiz bu sene.Yine de rüştü'yü kabullenemiyorum hem ödenen ücretten dolayı hem de kendisinin bizim aklı evveller tarafından tercih edilmesinden dolayı.
Burdaki Liverpool ve Marsilya maçlarındaki futbolu Porto'da oynarsak vah bizim halimize,sanki ölecektik de geçici aşı buldular nihai sonu uzattık gibi,Yine de futbol bu top yuvarlıktır,daha öncede söylediğim gibi Umut Fakirin Ekmeği :)

Hiç yorum yok:


http://bjktaraftarproje.com/