19 Eylül 2007 Çarşamba

Marsilya 2 - Beşiktaş 0


Her ne kadar hocamız beraberlik için çıkmadık maça dese de sahadaki oyun kurgusu ve anlayışımız, ölelim kalalım sıfır sıfıra yatalımdı.
İlk gol pozisyonumuz 85.dakikada !!!
Ertuğrul Hoca bu maçta beni hayal kırıklığına uğrattı.
Keşke sen yine 2-0 veya 3-0 yenilseydin ama sahada İnönüye gelmiş Anadolu takımı gibi oynayan bir Beşiktaş görmeseydik.
Deplasmanlarda bu anlayış devam ederse gurup üçüncülüğü bile mucize olur bizim için.
Marsilya'ya gelince adamların ölüsü buysa iyiki dirisine denk gelmemişiz.
Maçıda hak ettiler,top oynamak isteyenle oynamak istemeyenin arasındaki maç olarak hafızalarımda kalacak.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yorumlar genel olarak çok doğru,katılıyorum.

Ama ben birde resimdeki dosya ismi olan "pablo gennaro'ya takıldım kimdir ?

Kartal Bafiler dedi ki...

Pablo Gennaro benim İbrahim Kaş'a taktığım lakap,başka bir şey değil...


http://bjktaraftarproje.com/