24 Eylül 2007 Pazartesi

Gel Ye Köfteni Fatih Altaylı...

Fatih Altaylı işsiz kaldıktan bir süre sonra Skytürk'te Serdar Akinan ile birlikte bir program yapıyor,genelde Türkiye hakkında her şeyi konuşuyorlar.

Hatta bugünkü programda Fatih Altaylı'nın iddia ettiğine göre ,AKP'li Mehmet Şimşek 1994 yılında Saddam'dan kaçan ve Amerikalılarca Guam'a götürülüp eğitim verilen Kerküklü sığınmacı Kürtlere ABD Büyükelçiliği adına tercümanlık yapmış ve 4 sene boyunca maaşlı olarak ABD Büyükelçiliğinde çalışmış,şimdi de ekonomiden sorumlu bakanımız.

Neyse konu futbola geldiğinde,bir şekilde Beşiktaş Çarşı' ya da geldi.Altaylı;

-Çarşı'nın çok farklı olduğunu değişik bir kimyası olduğundan falan , Serdar Akinan'da Zeki Demirkubuz sayesinde futbolla hiç alakası olmamasına rağmen Çarşı'dan dolayı Beşiktaş'a meyilli hale geldiğinden bahsetti.

Altaylı ; -Beşiktaş'ta daha önceden çok sık gittiği köfteciye artık gidemediğini gitmek istediğini ama sorun çıkar diye de gidemediğinden falan bahsetti.(esasında ben kendisinin GS'de yöneticiyken Beşiktaş hakkında çok salakça bir yorumunu unutmuyorum ya neyse)

Yani özet olarak adamcağız Çarşı korkusuna müdavimi olduğu köfteciyi bırakmış.Gel kardeşim ye köfteni sen bir şey yapmazsan kimse sana ilişmez.Hatta birde piyaz söyle, bizden olsun...






1 yorum:

Ortega dedi ki...

Ne guzel iste. Fatih Altayli'nin olmadigi yerde gul biter..


http://bjktaraftarproje.com/

Saat Kaç ?

ADSL Hızınızı Test Edin.