1 Haziran 2007 Cuma

Yuvana Hoşgeldin Ertuğrul SAĞLAM



YUVANA HOŞGELDİN ERTUĞRUL SAĞLAM

01.06.2007 12:53

Başkanımız Sayın Yıldırım Demirören, düzenlediği basın toplantısında yeni Teknik Direktörümüz'ün Sayın Ertuğrul Sağlam olduğunu açıkladı.
BJK Nevzat Demir Tesisleri'ndeki basın toplantısında Başkanımız Sayın Yıldırım Demirören şunları söyledi:

"Sayın Tigana'nın görevden ayrılmasından sonra en son basın toplantısında yarışmayı seven, vizyonu olan, hedefleri olan ve Türkiye'yi tanıyan, Beşiktaş'ı tanıyan bir hoca arayışı içinde olduğumuzu sizlere beyan etmiştim. Yaptığım görüşmeler sonunda bu vasıflara uyan Beşiktaşlılık duruşuyla Beşiktaş'a emek verdiği sürece bütün Beşiktaş Camiası'nın sevgisini kazanmış gönlünde taht kurmuş ve hedefleriyle Beşiktaşımız'ı, genç kadromuzu daha iyi yerlere taşıyacağına inandığımız Sayın Ertuğrul Sağlam'ı bügün Yönetim Kurulu ile beraber son kararımızı vererek Ertuğrul Sağlam'da karar kıldık.

Geçen sezon Türk antrenörlerinin senesiydi. Sayın Ertuğrul Sağlam da bunların simgesiydi. Ben Ertuğrul Sağlam ile büyük başarılara imza atacağımıza inanıyorum. Ama burada bütün görev biz Yönetim Kurulu'na, Beşiktaş Camiası'na ve siz değerli basın mensuplarına düşüyor. Hocamızın sonuna kadar arkasında durmak zorundayız. Kendisini gideceği hedeflerde Beşiktaşlılık duruşunda yardımcı olmak zorundayız. En genç başkan, en genç yönetim ve en genç hoca ile beraber bu sinerjiyle büyük Beşiktaş taraftarıyla biraraya getirdiğimiz vakit hedeflere adım adım gideceğimize inanıyorum. Ertuğrul Sağlam'ın tüm Beşiktaş Camiası'na ve Türk futboluna hayırlı olmasını diliyorum.

Yeni Teknik Direktörümüz Sayın Ertuğrul Sağlam ise şöyle konuştu:

"Öncelikli 2000 yılında sporcu olarak ayrıldığım Kulübümüz'e, yuvamıza yedi sene sonra antrenör olarak gelmem beni çok mutlu etti ve gururlandırdı. Bu kararın alınmasında önemli rol oynayan Sayın Başkanımız'a ve Yönetim Kurulumuz'a ve bu süreçte benden desteğini esirgemeyen tüm Beşiktaşlılar'a, Beşiktaş Camiası'na çok teşekkür ediyorum. 18 yıllık profesyonel futbol hayatım bunun yanında 4 senelik spor akademisi ve daha sonra yaptığım yüksek lisans eğitimi sonucu edinmiş olduğum teorik bilgileri birleştirerek takımımıza, takımımızdaki oyuncularımıza yansıtmaya çalışacağım. Yedi yıl Beşiktaş'ta görev yaptığımız sürece, gerek saha içi performansımızla, gerek saha içi ve dışındaki davranışlarımızla hepimiz biliyoruz, bütüm Beşiktaş Camiası'nın, Türk futbol kamuoyunun beğenisini kazandık. Aynı çizgide, aynı duruşu teknik adamlık dönemimizde de koruduk. Bundan sonraki dönemde de Beşiktaş takımında bu çizgimizi, bu duruşumuzu devam ettirmek istiyoruz.

Şunu oluşturmamız gerekir. Öyle bir takım oluşturacağız ki, gerek saha içindeki performansıyla, alacağı başarılar, oynayacağı güzel futbolla, mücadelesiyle, 90 dakikalık performansıyla, taraftarlarına zevk veren, 90 dakika boyunca heyecanlandıran, saha içi ve saha dışındaki davranışlarıyla da tüm spor kamuoyunun beğenisini ve sempatisini kazanan bir takım oluşturmak bundan sonraki amacımız. Tabii ki bu bir ekip çalışması bu doğrultuda Sayın Başkanımız, Yönetim Kurulumuz, Teknik Kadromuz, Sporcularımız ve siz değerli medya mensupları genel anlamda Beşiktaş'ı seven ve Beşiktaş'ın başarısını seven herkesten destek almak zorundayız. Hepinizden rica ediyorum, gerçekten Beşiktaş'ın başarısını isteyen insanlar bundan sonraki dönemde bize destek olsunlar ve Beşiktaş'ın başarısı için alabileceği en üst seviyedeki sorumluluğu alsınlar. Tekrar Beşiktaş'a, bize ve Türk futboluna hayırlı olmasını diliyorum."
Konuşmaların ardından imza törerine geçildi. Ertuğrul Sağlam, 2,5 yıllık sözleşmeyi imzaladı. İmza törenine Yönetim Kurulu Üyelerimiz de katıldı.
--------------------------------------------------------
Haydi hayırlı olsun camiaya,Ertuğrul inşallah senide Tigana'ya yaptıkları gibi medyadaki çakallar yemez.
Ama Bence sen yinede onları Tigana'nın yaptığı gibi futbolcuların girdiği havuza alma...

Hiç yorum yok:


http://bjktaraftarproje.com/