24 Nisan 2009 Cuma

Halka "One Minute" , Patrona "Başka Arzunuz Var mı"

Bir geldi , kedi sevdi ,camimizi gezdi ,yurtta sulh cihanda sulh dedi…Çok demokrat dediler , çok iyi niyetli şeker adam dediler, bizden biri gibi yahu dediler…

Bir hafta geçti Ermenistan’la hiçbir şartımızı kabul ettiremeden Azeri kardeşlerimizi arkadan hançerleyerek büyük ağabeylerinin isteğiyle her konuda anlaşmışız…
Afganistandan batağında can vermesi için 2.000 Türk komandoyu da göndermek üzereler…

Nerde kaldı senin “One Minute”ın , güzel ülkemin sorunu cehalet ve cahilliktir, üzülmeyi de bırakacağım yakında…

3 yorum:

KırmızıBeyaz dedi ki...

Bu Obama'yı fazla büyüttüler,yok bizden biriymiş falan fişmekan.Afedersin abi lavuğun teki çıktı,Türkiye'den gittikten sonra gerçek yüzü anlaşıldı.Zaten çevremdekiler bilir,seçildiğinden beri hiç sevmem,çok büyüttüler.Medya şişirdi resmen.Neyse içimi dökmüş oldum bu yazı vesilesiyle.

Kartal Bafiler dedi ki...

Aynen öyle kırmızı beyaz, adam daha yeni seçilmiş her hangi bir icraati yok,ziyaret öncesinde ve sırasında öyle bir cilaladılarki adamı sanki memleketi düşman işgalinden kurtarmış hazret,Ehh hak ediyoruz böyle medyayı orasıda ayrı.

film izle dedi ki...

film izlesinema izlebedava film izleindirmeden film izleonline sinemaonline film izlesinema filmi izle


http://bjktaraftarproje.com/

Saat Kaç ?

ADSL Hızınızı Test Edin.