21 Nisan 2009 Salı

Beşiktaş - Bursa Maçı

Bursa Maçı

Bursa maçı hakkında,genel kabul gören maça çok kötü başladığımız,evet kötü başladık ama bence pozisyon olarak ilk yarıda yine de dengeliydik,Toraman’ın iki sarı kartını gösteren hakem kardeşimiz nedense daha net olan Bobo’ nun şutundaki ceza sahasındaki Bursalı oyuncunun elle müdahalesini görmedi.
Açık konuşayım ikinci yarı mağlubiyet bekliyordum ,o yüzden gösterilen büyük mücadele ve kaçan net gol pozisyonlarına rağmen bu noktaya gelmiş bir maçtan 1 puan çıkartmış olmayı çok da başarısızlık olarak görmüyorum.

Kırmızı kart Denizli’nin de planlarını mutlaka alt üst etmiştir, yoksa ikinci yarıya onun da hem taktiksel hem de oyuncu değişikliği açısından planları mutlaka vardı.Kırmızı kart konusunda iki çift lafımda Toroğlu & Şansal biraderlere , artık bu ikiliyi görmeye bile tahammül edemiyorum ,bu kadar taraflı çıkarcı ve Beşiktaş’tan haz etmeyen güce tapan onun bunun şakşakçısı, sözcüsü durumuna düşen ikiliye en güzel cevap yine Beşiktaş camiasından şampiyonluk ve Fortis Türkiye kupalarını alarak cevap gelecektir.

Özellikle Erman, bir hafta ak dediğine diğer hafta kara diyerek , her hafta karakterinin ince detaylarını halkın önüne sermekte.Allah bildiği gibi yapsın bize uzak olsun.

Ertuğrul Hoca’yı sahaya çıktığında alkışlamadım , tezahüratda yapmadım,benim için Bursa’ya imza attığında taraftarın Beşiktaş’a yaptığı çirkin tezahüratları kulak arkası yaptığı gün son parçasını da koparttım gönlümden,öncesi biliniyor zaten basiretsizliğinden farklı mağlup olunan Liverpoll maçı ve Metalist saçmalığı.Bize oynatamadığı futbolu Bursaya da oynatamıyor oluşunu gördükçe iyi ki gitmiş dedim içimden.

Bu maç öncesi semtimiz yine tarihi günlerinden birini yaşadı adım atacak yer yoktu , ama Köyiçindeki Tarihi Beşiktaş Köftecisi pazar günü nasıl kapatır dükkanı aklım almadı,yasal zorunluluk desem değil paramı çok acaba : )

Sivas’la ilgili ise , al başkanını vur teknik direktörünün kafasına , bu kadar antipatik şark kurnazı saman altından su yürüten çirkin hesaplar için karakterinden duruşundan taviz veren ikili ne yapsa yeridir , bakmayın bu hafta sesleri kesildi haftaya yine çıkarlar sahneye.

Umudum güçlü bir şekilde devam ediyor,Denizi takımıda inandırmış orası kesin her maç final , Galatasaray maçında turu atarız .

2 yorum:

ali dedi ki...

evet GS maçında atarız turu kardeşim..bizde akhisar lardan mabede taşınacağız o gün ..

Bu arada bu güzel blog aracılığı ile bir bilgi paylaşmak isterim ..Kupa finalinin yeri henüz resmi olarak açıklandı ama ( açıklandı mı yoksa :) ) İZMİR. (bilgi çok sağlam yerden )

Çantaları hazırlayın size yol göründü :)

Kartal Bafiler dedi ki...

Evet Ali , kupa finali için ben de İzmir'i duydum,hayırlısı,inşallah geleceğiz ...


http://bjktaraftarproje.com/