5 Nisan 2009 Pazar

EMNİYETte Değiliz !!
























Çok ama çok güzel başladık maç gününe,Barbaros’tan takım otobüsünü görüp Kazan'ın önün kadar refakat ettik,bin bir eğlenceyle ve coşkuyla,100.yılda bile göremediğim bazı anlar yaşadık,çoluğunu çocuğunu kapan akmıştı Beşiktaş'a .

Herkes neşeli herkes keyifli.
Kazan'ın orda otobüsü bıraktım ve iki şişe bira içtim acele tarafından çünkü dilim damağım kurumuştu,biradan sonra maçın başlamasına 40 dakika kaldığını fark ettiğim için hızla stada doğru yola koyulduk kalabalıkla beraber.

Dolmabahçe Sarayı'nın önüne geldiğimde birden yerlerde yatan aksıran tıksıran ve nefes almakta zorlanan çocuklar gördüm , millet isyanlarda , daha sonra ilerlemeye çalışanlara panzerden tazyikli su sıkıldı bu esnada maçları beraber seyrettiğimiz bir abimiz hem biber gazını yemiş birde üstüne tazyikli su sıkınca yere kapaklanmış kalkarken de oradan geçen bir araba çarpmış,içerde tribüne geldi baştan aşağı sırılsıklam diz kapağı kan içinde bu adam takribi 50 yaşında bir Beşiktaş sevdalısı emniyet bunu reva görmüş kendisine.

Dolmabahçe 'de ilerlemeyi beklerken kucağında çocukları ile maça gelenleri gördüm ve bir kere daha lanet ettim,arada futbolun kaç kişiyle oynandığını bile bilmeyen gezmeye tozmaya çıkmış vatandaşlarda aldı nasibini ,biber gazıda lanet bir şeydir bu arada bu aklı evveller daha önce taraftarın kaçıp dumandan zehirden kurtulamayacağı kapalı alt tribüne BJK-FB derbisinin devre arasında da biber gazı atmışlardı,kim soydu portakalı diyene kadar telef olmuştuk,aklı başında bir insanın bu gerizekalıca davranış şekillerini kabul etmesi mümkün değil.
Günümüzü gecemizi rezil etti bu bizleri korumakla görevli dengesizler.Bunların başındaki adam olan Celalettin Cerrah adlı amirlerini de yeterli eğitimi ve saygıyı veremediği için ayrıca kınıyorum.

Düşünüyorum düşünüyorum durduk yere neden akın akın maça girmek için gelen kalabalığa haçlı ordusu muamelesi yaptılar anlam veremiyorum kalabalıktaki genel kanı belediye seçimlerinde muhalefet partisinin ilçede %70 ile tekrar belediyeyi kazanması dillendiriliyordu,çokda mantıksız gelmedi aslında .
Aslında anlatacak çok da şey yok ne yazık ki ülkemizde normal karşılanıyor bu tür olaylar , kaç gün geçti televizyonlar gazeteler manşet üstüne manşet attılar görüntüler en ince detayına kadar yayınlandı en azından şu kendini Bruce Lee zanneden sahte delikanlı kamile bir ceza verselerdi ya,nerdeee !

Hiç yorum yok:


http://bjktaraftarproje.com/