18 Ekim 2009 Pazar

Mustafa Kamil Sarıkırmızıoğlu...




Galatasaray-Trabzon maçını seyrettim.

Maç 2-2 beraberlikle devam ederken yanılmıyorsam Mustafa Sarp ,Trabzonlu Serkan'a ceza sahasına topla girerken bodosloma dalarak Serkan'ın ayağını yerden keserek şöyle bir beş metre ileriye savurdu.Hakem devam dedi ,ne var dedi...Haliyle şaşırmadım orası Sami Yen orda futbol oyun kurallarının farklı işlediğini uzun zamandır biliyorum,kanıksattılar artık.

Bir gün öncede Hüseyin Göçek denen ve mahallesinde hakemim diye dolaştığından emin olduğum şahsiyet Beşiktaş İnönü Stadında rakibiyle ikili mücadelesinde neredeyse temas bile etmediği rakibi kendini yere "Atınca" hem penaltı hemde Ferrari'ye kırmızı kartı bir saniye içinde çok ilginçtir tereddüt bile etmeden gösterdi.
24 saat arayla şu iki pozisyonu gözümün önüne getiriyorum ve iki hakemede hakkımı helal etmiyorum bu kadar aleni , bariz ve kasıtlı hataları hazmedemiyorum , elimden başka bir şey gelmiyor,Neyinize güveneceğiz sizin ? ? ?

3 yorum:

Ömer dedi ki...

Mustafa Sarp'ti sanirim o pozisyondaki abi. Bu kadar yakin mesafedeki iki stadda, iki gun arayla katliam gerceklestirilmistir. Aradaki fark siyah ve beyaz kadardir. Allah cezalarini versin, ya bu dunyada ya ahirette. Ne diyelim baska...

Kartal Bafiler dedi ki...

Doğru söylüyorsun Ömer ,Mustafa Sarp olarak değiştiriyorum.

carlito dedi ki...

Eğer Ferrari'nin ki penaltı ise bu penaltının şahıydı...

Ha bana soracak olursanız ikisi de değildi, böyle pozisyonlara çalmamaları lazım...

Ayrıca Arda ilk yarıda bi pozisyonda rakibine çift daldı, hakem sadece uyardı, pozisyon Sivok'un sarısının tıpkısının aynısı. Ayrıca Ayhan denen ahlaksız herif hakemin gözünün önünde rakibine ana avrat dümdüz gitti ama nedense duy(a)madı hakem bozuntusu...


http://bjktaraftarproje.com/