24 Ekim 2009 Cumartesi

Kurşun Döktürsün...

Beşiktaş ortada geçen maçı Ekrem'in takipçiliği ve inatçılığı sayesinde eksik kadrosuna rağmen kazandı.Oyun olarak Şampiyonlar Ligi maçı sonrası, zor bir deplasmanda iyi bir takıma karşı çok değerli bir üç puan aldık , işin bu kısmına çok sevindim.

Gerçi Ekrem'in golü atmadan sevinmesi bana pek sempatik gelmedi ama oda her maç gol atmıyor diye düşününce biraz kızgınlığım geçti.
Gelelim kurşun dökme meselesine.Nihat'ı hep sevdim,Beşiktaştayken sevdim İspanyadayken sevdim,bu sene tekrar yuvaya döndü yine seviyorum.Yarın bir gün çok başarısız olupda Beşiktaştan gönderilse-gitse bile yine de sevmeye devam edeceğim.
Eskişehir maçında 1-0 öndeyken üç dakika arayla kaçırdığı iki tane net gol pozisyonu varki kalbime ağrılar girdi resmen.Tamamen kafadaki problemlerden dolayı kaçan goller,belki birazda vücudunun haftada iki maçı o an için kaldıramadığından belki.

Hiç inanmam aslında ama Sergen'de zamanında kurşun döktürmüştü,nazardan şansızlıktan kurtulayım diye,Nihat'da bu işi gizlice yapsın faydasını görmese bile zararını görmez :)
Üç puan daha hanemize yazıldı .Artık Onlar Düşünsün :)

1 yorum:

SirEvo dedi ki...

Nihat'a değil kurşun döktürmek, hocalar üflese, hatta şu Ronaldo'ya büyü yapanlar büyü falan yapsa düzelmesi için yine fayda etmez.
Bu saatten sonra Nihat'dan cacık olmaz. :)

Bilgi: "dahi" anlamındaki "de" ayrı yazılır. :)

"Hiç inanmam aslında ama Sergen'de zamanında kurşun döktürmüştü,nazardan şansızlıktan kurtulayım diye,Nihat'da bu işi gizlice yapsın faydasını görmese bile zararını görmez :)"

"Sergen de, Nihat da"


http://bjktaraftarproje.com/