14 Ocak 2009 Çarşamba

YES. ( Hakikatten Evet )

Jim Carrey ismini duyduğumda ister istemez içimde bir önyargı oluşmuştu, Liar Liar ve The Truman Show haricinde pek filmlerini sevmiyorum bu adamın,ama bu akşam sinemada seyrettiğim "YES" de en az diğer ikisi kadar hoşuma gitti,filmin bir kaç sahnesinde gülmekten kasıklarımı tuttuğum bile oldu,esasında gülerken insan nasıl kasıklarını tutar bu deyim nerden nasıl yerleşti dilimize bilmiyorum,ama ağzımdan bir kaç mısır tanesi fırladı orası kesin.

Seyredilmesini gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim, ayrıca filmin konusunuda iyi seçip iyi kurgulamışlar.


Bir de Norman var,en az Jim Carrey kadar güldüm(-dük sinema salonu izleyicileri olarak).Önceki filmlerini dizilerini araştırdım pek bir şey yok bundan sonrası için benzer rollerde patlamaya müsait görüyorum kendisini :)

Hiç yorum yok:


http://bjktaraftarproje.com/