25 Ocak 2009 Pazar

Beşiktaş İnönü Stadyumu.

Ekşi sözlükte şans eseri bulduğum bir paylaşım;

Bizimde bir arkadaşımız vardı,iyi Fenerbahçeliydi hala da Fenerbahçeli,ama bizim kapalı üst ortaya takıldığımız zamanlarda bizle beraber kombine kart alıp bütün sezonu zaman zaman bizden çok tezahüratlara katılarak geçiren bir arkadaşımızdı ,neden derdim,hastasıyım derdi....

* * *



hepsinin fenerli olması dolayısı ile izledim. hatta bu dönem 6-0 lık meşhur maça denk gelen dönem. maç ortamını ve coşkusunu seviyordum. hiçbir zaman fanatik olamadım. fakat kalabalıkların yaptığı şovları hep sevmişimdir zira. o maçlara gitmemin sebebi de bu sanırım. saracoğlunda birçok kez fenerbahçe lehine olan tezahüratlara katıldım meksika dalgası yaptım. 3. kişiler beni fenerbahçeli sanırdı hatta. sanırım bir orospu ruhu taşıyorum...



ama hep galatasaraylı kaldım bu yaşıma kadar. fakat 2007-2008 sezonunda beşiktaş kombinesi aldım. bunu yapmamda etkin olan şey yine arkadaş çevresi ve eğlence arayışı idi. velhasıl maçlara gitmeye başladık. fakat içten içe birşeylerin değişmeye başladığını farkettim. önce orjinal bir 17 numara forma alıp arkasına kutlu yazdırdım. sonra yenilgilerde gözlerim dolmaya başladı. liverpool galibiyetinde yeni açığın içinde en az 50 tane tanımadığım insana sarıldım öptüm. omuz omuza kol kola maç izler oldum. küfürler etmeye başladım sinirli sinirli. en sevdiğim renkler siyah beyaz olmaya başladı. hiç yapmadığım halde stad dışında fenerlilerle tartışmaya başladım. birbirimize laf sokup durduk.



beşiktaşlı olunmaz beşiktaşlı doğulur derler. doğrudur yüksek ihtimalle. ama herkes beni beşiktaşlı benimsedi. mağlubiyetler sonrası türlü türlü yerlerden laf sokmalar gelmeye başladı. kendim inanamasam da çevrem inandırdı beni. kısacası stad beni takım fanatiği yapmıştı sadece bir senede. şimdi istanbul'dan ayrıldım ve tek özlediğim yer inönü stadı. nasıl bir özlem bu anlayamadım. kapalının tezahüratlarını, açıkta uzaktan kalabalığı coşturmaya çalışan mustafa'nın sesini duymayı özledim. televizyondan izledikçe içim kahroluyor. sanki evimin sıcaklığı orada. velhasıl enteresan bir yer burası.


müdavimi olduğunuz bir bara gitmek gibi değil. çok daha ötesi. kendinizi ait hissettiriyor size.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

İlginc ve bir o kadar da güzel..
Yalnız ısrarlıyım. Beşiktaşlı olunmaz Beşiktaşlı doğulur. Belki de o bunu geç keşfedenlerdendir.


http://bjktaraftarproje.com/