23 Şubat 2008 Cumartesi

Denizlispor 1 - Beşiktaş 2

Rüştü gelmesine karşı çıktığım bir futbolcuydu.Süper ötesi başkanımız kendisini transfer ettikten sonra Rüştü'nün futbol hayatında en ufak bir terbiyesizliğine şahit olmadığımdan dolayı kendi adıma ses çıkarmama kararı almıştım.Ama olmuyor artık bu çok belli,hem Rüştü'den dolayı olmuyor hemde beraber oynadığı defans oyuncularıyla yaşadığı uyum probleminden dolayı olmuyor.Allah aşkına bir takım iki hafta üstüste aynı golü yermi?Başrollerde de hep milli futbolcular.İşin kötüsü ,çıkar Rüştü'yü al Hakan'ı sonuç; benim için büyük bir muamma,gönül Hakan'ın oynamasından yana ama ... neyse aman bunu da Ertuğrul Hoca düşünsün.Ama Rüştü'den rica ediyorum lütfen bağırmadan ,hatta amiyane tabirle anırmadan çıkma
Ali Tandik hakkında daha bir hafta önce neler söyledik,sağolsun yanıltmadı kardeşimiz bizi .
Ben bu adama bir taraftar olarak her geçen gün daha çok ısınıyorum.Öncelikle iliğine kemiğine kadar futbolcu bu arkadaş,ve futbol oynama isteği var,sahtekarlığa futbol harici düşüncelere de kafasını kapamış,topu alıyor direkt rakip ceza sahasına .Dün yine ceza sahasını bir ara dağıttı Süleymanuyu geçemedi.Soldan geldi bir ara öyle bir yere topu bıraktıki ceza sahası dışına doğru orda bir Beşiktaş'lı olsa gol kaçınılmaz olacaktı.Çok güçlü ,bileklerine hakim ,vücudunu çok iyi kullanıyor.Allah nazardan saklasın kendisini.Siması ve gol sevinçleride çok samimi,sevimli bu genç arkadaşımızın.Dün maç bitmiş deplasman kovalayan ,ve şehirdeki Beşiktaşlıların doldurduğu tribünlerin sevgi gösterilerine çok güzel tepkiler verdi.Aferin lan.
Maç boyu susmak bilmeyen İstanbuldan,çevre illerden gelen taraftarlarımıza ve Denizlide yaşayan Beşiktaşlı kardeşlerimize teşekkür ediyorum.Sizlerede bravo.Ayrıca her geçen gün çoğalan Çarşı berelerine benden başka kıl olan varmı acaba?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sadece bere değil, üzerinde çarşı yazan herşeye..


http://bjktaraftarproje.com/