17 Şubat 2008 Pazar

Beşiktaş 3 - Ankara Gökçekailesispor 2






Artık hepimiz emin olabiliriz ,biz bu sene şöyle tribünde derin bir ohh çekip veya deplasman maçlarında evdeki koltuğumuza yaslanıp biramızı yudumlayıp çerezimizi rahatça yiyemeyeceğiz.Bizim takım heyecan takımı,tansiyon takımı , kalp rahatsızlığı ve ötesi prostat takımı.Bu durumun baş sorumlusu Yıldırım Bey(Sinan Engin git artık yahu) hemen akabinde eşit derecede de Ertuğrul Hoca'dır.
Bir takım tüm sezonu böyle geçiriyorsa Ertuğrul Hoca şapkasını önüne alıp düşünmeli artık.Transfer istiyor yapılıyor,Türkiye ligine göre üst düzey bir oyuncu kadrosu elinde,futbolcu ödemelerinde geçmiş yıllardan çok bir fark yok,kendi aldığı ücret helal olsun ama 1.800.000 TL ise ben daha farklı bir takım görmek istiyorum sahada.
Bu maçta o soğuğa rağmen tribünü beğendim,böyle zor şartlar altında genelde aklından zoru olan Beşiktaşlı kardeşlerimiz abilerimiz geldiğinden performans her daim iyi olmuştur.Zaten bu maça gelen arkadaşların bir çoğunu Fener-Cimbom deplasmanlarına beraber gidiyorken de görüyorum.
Beşiktaş bu sene ,şimdiye kadarki performansını aynen devam ettirirse ben lig ikinciliğine bile razıyım.

Hiç yorum yok:


http://bjktaraftarproje.com/