8 Mart 2010 Pazartesi

Diplomatik Dokunulmazlığı mı var?


Eskişehir Galatasaray maçının tamamını seyrettim,skordan çok maçta hakemin verdiği kararlar hakkında bir kaç kelam etmek istiyorum.

-Eskişehir'in ilk golünde kesin elle bir düzeltme var , ama ancak ağır çekimde anlayabildim.

-Galatasaray'ın penaltısı bu seneki en uyduruk penaltılardan biri.

Esas konu adamına göre çıkan kartlar, maç 2-0 Eskişehir'in galibiyetiyle sürerken JO ikili mücadelede yerde kalınca oturduğu yerden hakeme eliyle hani kart işareti yaptı , hakemin normalde sarı kart göstermesi gerekiyordu, en azından Beşiktaş maçlarında şak diye gösterdiklerini biliyorum,bizdeki o hastalıkda Denizli geldikten sonra bitti o da ayrı konu tabi.

Devamında iki üç dakika sonra yine JO faul kullanılırken Doğa'nın ensesine vurdu hakem burda ne alakaysa hem JO'ya hem de Doğa'ya sarı kart gösterdi ,burda JO'ya ilk sarı kartı verebilseydi maç 2-0 ken Galatasaray 10 kişi kalacaktı.

Bitmedi beş dakika sonra yine JO solundan geçen topu elliyle kesip önüne aldı , hem de hakemle yüz yüzeyken ,aynı hakem bu hareketi de görmezden geldi.Benzer 3-4 elle müdahaleye sarı kartını çıkartan hakem JO'yu yine görmezden geldi.
Tutarsızlık eyyam diz boyu,Ligimizde kalite böyle artıyor demek ki , gördüğünü çalamayarak, hesap adamı olarak...
Artık kesin inanıyorum bu arkadaşın yani JO'nun diplomatik dokunulmazlığı var.

Hiç yorum yok:


http://bjktaraftarproje.com/