16 Aralık 2009 Çarşamba

Serdar'ın Yardıma İhtiyacı Var.


- KOCAMAN HALİ İÇİN SERDAR'IN ÜZERİNE TIKLAYINIZ -

Bugün Delgado'nun doğumgünüymüş,tesislerde hep beraber kutlamışlar,Ben Serdar kardeşimizin üzerindekine takıldım,Üstündekinin aynısını Astoria AVM ndeki tanıtım amaçlı dolaşan maskot Zürafada var.

Parayı harcayacak yer bulamıyor zannedersem,yinede kendine yakıştırıyorsa saygı duyarım güle güle giysin de ...kızlara nasıl hava atacak hala anlamış değilim.

Neyse sonuç olarak giyim tarzı olarak Farklı ve Yakışıklı ikilisinden ,Farklı olanı Serdar'a geliyor...

4 yorum:

voodoo girl dedi ki...

haahahahahahahahahahahhaha ay ölcem gülmekten yaa yalnız fink'im de o pozisyonda bile artist gibi poz vermiş kameralara canım benim.

stalker dedi ki...

"Üstündekinin aynısını Astoria AVM ndeki tanıtım amaçlı dolaşan maskot Zürafada var." asdkgadaşskdhaskljdiaj

bu çocuğun futbol ve psikoloji yardımına da ihtiyacı var. üzülüyorum valla. kendi kendini bitiriyor, biri de dur demiyor..

kkskblog dedi ki...

bildiğim kadarıyla uzun süreli bir ilişkisi var serdarın. Bu sebepten pek kasmıyyor galiba. Ama böyle giderse eldekini de kaybedicek haberi yok :)

Unknown dedi ki...

Benim adım Rusya'dan Bayan Nadia Albert, Ve ben bugün Kredi ödünç alan Bay Russ Harry'nin yardımıyla mutlu bir kadınım. Kredi arayan herkesi bu Kredi şirketine yönlendireceğim. Bana ve aileme mutluluk verdi, 2 çocuklu bekar bir anne olduğum için hayatımın her yerine başlamak için 500.000,00 dolarlık bir krediye ihtiyacım vardı. Bu dürüst ve tanrı bir kredi ile bana yardım eden adam kredi borçlandırıcıdan korktum 500.000,00 ABD Doları, düşük bir oranda. O, Tanrı'dan korkan bir adamdır, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve krediyi geri ödeyecekseniz lütfen onunla iletişime geçin E-posta yoluyla Elegantloanfirm@hotmail.com / Whatsapp numarası + 393511617486


http://bjktaraftarproje.com/