17 Ağustos 2009 Pazartesi

Isıran Takım.


Takımı ilk kez TV'den ve koltuğa yayılarak seyretme imkanım oldu.
Öncelikle inanılmaz ,rakibi ısıran bir Beşiktaş gördüm sahada,gol yollarında ilk yarı çok fırsat kaçırdık,bunda yaşlı kurt Çatkıç'ın payıda büyük,kaleye giden top kafasına çarptı bir gollük pozisyonuda bu şekilde engelledi,kaleci şansı dediklei bu her halde.
Bizden özellikle Tello'ya bir iki haftadır bitiyorum,aynı şekilde Nihat'ın da performansı her maç daha da artıyor,Bobo'nun işi öyle ya da böyle bir an önce bitirilmeli,gidecekse gitsin kalacaksa kalsın,ben kalsın diyenlerdenim ,bu senede ŞL'de oynasın daha iyi bir rakama satabiliriz o da kendince daha iyi bir takıma transfer olabilir.
St Etienne 'e gidip ne yapacak ki ?
Erhan hakkında önyargılarım vardı ama bu futbolla bakalım Ekrem formayı geri alabilecekmi,İsmail Köybaşının olmaması benim için büyük süpriz oldu ama bu konuda Denizli'ye güveniyorum,Üzülmez yine klasik futboluna yakın oynadı güldürmedi üzmedi :) , Ama normalde kendisini on kere "aduket" yapabilecek Ali Zituni kardeşimizle iyi cebelleşti fırsat vermedi.Bir ara da kendisine faul yapan Zituni'ye klark bakışını attı ,Hep beraber bakma öyle Delinho diye bağırdık ekran karşısında.

Şifo'yu her görüşümde içimi bir mutluluk kaplıyor,Ömer'in kafasına çarparak kurtardığı gollük pozisyona Şifo'da dayanamadı :) . Bu ligde çok iyi pişsin istiyorum Şifo ...

Rıza'ya yapılanlar Rasim Kara'ya yapılanlar Beşiktaş'ta ona yapılamasın, o raddeye ulaştığında da Beşiktaş'ın başına ,bu tribün bu taraftar onunda arkasında olacaktır her sonuçta.
İBB karşılaşmasıda bizim hakkımızdı ama Olimpiyat uğursuzluğu ve Akın efendinin insan üstü golü buna engel oldu,Takım iyi ,ısırgan otu gibi ,tuttuğunu sağlam bırakmıyor,Hakem efendiler çekilsin aradan hak eden alsın lig şampiyonluğunu.
Fenerbahçe - Sivas maçındaki Fenerin ilk golündeki ofsaytı göremeyen yan hakemi de Oğuz Sarvan'a havale ediyorum,madalya taksın babında...
Bakalva desenli formaya ısınamayanlardandım , bu akşam başka bir güzel geldi gözüme alacağım bu gidişle,Bu arada kedi olalı bir fare tutan ve formanın arkasına Türk Kızılayı reklamını alan yönetime tebrikler,fena hoşuma gitti.

2 yorum:

SirEvo dedi ki...

Anlamadım olay, yaptığımız rahat 5-6 atağın niye fual diye kesildiği, eğer sarı kart verilmeyecekse. Neden avantaj denen olayı bu mal hakem öğrenmemiş, neden öğretememişler.
Neden bizim yaptığımız fual 10a yaklaşmazken, onlarda 30a yakın fual varken, biz 1 sarı kart yiyoruz da, onlar yaptıkları kırmızı kartlık hareketlerde sarı katı bile görmüyorlar?
2 maçtır yüzde yüz penaltı pozisyonumuz harcanıyor..
yazıklar olsun böyle hakem kuruluna. geçen sene 13 maç yöneten adamı veriyorsun maça, herif topu görse karpuz sanıp kesecek.
çifte standart şimdiden başladı.
adamlar gidip 1 metre ofsayttan gol atıyor, bizim ne penaltılarımız veriliyor, ne karşı takıma sarı kart çıkıyor.
Allah belanı versin mhk, federasyon.

The Eagle Abroad dedi ki...

Kartal ben seni beletepeye gider flickr grubu icin guzel resimler ceker diye bekliyordum:)))


http://bjktaraftarproje.com/