30 Temmuz 2009 Perşembe

Beceremiyorsunuz Lan !


Pazar günü Süper Kupa Finali için Olimpiyat Stadının yolunu tutacağız.
Planımız araba ile gitmekti.Gelin görünkü bugünkü kupa öncesi toplantıdan sonra açıklanan kararlar bu maça olabildiğince az taraftar gelmesini sağlamak üzere.

Salakça kararlar şöyle,(nedenleriyle hiç ilgilenmiyorum bu o maçı o stada alanların sorumluluğunda)

-Her takıma araçlarıyla gelecek olanlara dağıtılmak için 2.000 er adet otopark stickerı dağıtılacak.

-Stickerlardan almak için 4 adet maç bileti ibraz edilecek

-Stickerlar sınırlı sayıda,dağıtım kıstası nedir açıklamada yok,ilk koşan alır gibi bir durum var,2.000 sticker biterse maça arabayla gidemeyecekmiyiz hadi otoparkdan yararlanamadık,dağa taşada arabayı parkedemeyeceğiz gibi bir açıklama yer almış,yani sticker yoksa arabayla yaklaştırmayacağız sizi gibi,o stada 4-5 kere gittim arabayla stickersız gittiğimizde yolumuzu nerede kesip "Yassah kardeşim" çekecekler bize pazar günü göreceğiz.
Kulübü aradım benden daha az şey biliyorlar.Tebrik ettim kendilerini.

-Birde yol paylaştırmışlar zeka küpleri,onlar burdan, şunlar burdan gelecek diye,ne yapacaklar acaba benim araçla giderken otobanda önümemi atlayacaklar, "sizin yol bura değil "diye ?yada stada yaklaştığımda otobana gerimi gönderecekler beri taraftan gelin kardeşim diye.

-Beşiktaş'ı düşünelim araç limiti 2.000 ,yani maximum 4 er kişiden 8.000 kişi.150 de otobüs varmış ,balık istifi 90'ar kişi binilse 13.500 kişi 2-3000 kişide mucize eseri kendileri gelse taş çatlasa takım başına 24.500 seyirci gelecek,Fener'de o kadar gelse aşağı yukarı 50.000 kişi,o stadın kapasitesi 80.000 kişi Milan-Liverpool finalinde oradaydım gözümle gördüm,güvenlik nedeniyle 5.000 kişilik yer boş bırakılsa 75.000 kişi eder yani isterlerse bu finale 25.000 taraftar daha gelmesi lazım ,ama hazretlerin zekası bunu kabul etmiyor ya da işlerine gelmiyor,taraftara gazete satarak hayatını sürdüren medyada bu konuda bir aklı evvel bunları sorgulamıyor.

-Saçmalıklar o kadar çok ki en önemlisini unutuyordum dağ başını duman almış maçı 21.00 'de başlayacakmış.

Hani meşe odunu vardır ya suya batırırsın daha zevkli olsun diye bu kararlarda fikir birliğine varanları önüme katmak istiyorum.

Bu sivri zekalılar beni durduramazlar ama bir çok kişiyi durdurdular.Benimki inada bindi...Allah'tan bir şey olmazsa ORDAYIM.

4 yorum:

taksim dedi ki...

Ben 18 Kişilik minibüste 21 kişi geleceğim, sen beni üzerimde sticker yok diye içeri almayacaksın..
Yok ya :)

Emre Yılmaz dedi ki...

Rahat kazanırsınız diye düşünüyorum. hazırlık maçlarındaki oyunlar göze alındığında herşey net bir şekilde ortaya çıkıyor. Beşiktaş'ın kaybetmesi için birilerinin düğmeye basması lazım....

Başarılar....

Beşiktaş Fans Australia dedi ki...

Bu habere şaşırmadım, doğru bir iş yaptıklarını duyduğumda şaşıracağım.

Sen git abi, inadına git resimlerini çek bizimle paylaş :)

tarık dedi ki...

ne oldi sana ne oldi böyle


http://bjktaraftarproje.com/