7 Mart 2009 Cumartesi

Çölde Vaha , İndigo...


Çölde vaha bulmuş gibi hissediyorum kendimi,tavsiye üzerine 1 ay önce Galatasaray'da İndigo'ya kapağı atmıştım ,atış o atış çıkamıyorum mekandan,şu geçtiğimiz 1 ayda kimi getirmişlerse hepsi birbirinden iyiydi,aferin lan İndigo , sevdim seni :)
Bu arada gecenin bir yarısı İndigo'ya gitmeden önce İstiklal'de adını hatırlamadığım Africa müzikleri çalan bir bara merdivenlerden tırmanırken orta katlarda bir masada beşliyi kurup Beşiktaş tezahüratlarıyla kafaları çeken ve bizimle siyah-beyaz çeken manyaklarada selam olsun burdan , kimsiniz siz lan :)

3 yorum:

taksim dedi ki...

doğduğumdan beri taksimde oturuyorum, daha sadece 1 kere gittiğim için kendime kızıyorum bazen.. :) -ya da 2 miydi :S-
Mekan güzel, ortam güzel..Dj kabininin hemen önü de hem içki koymak, hem yorulduğunda oturmak hemde ortama hakimiyet açısından 10 numara durulacak yer ..

Kartal Bafiler dedi ki...

Valla ben de çok kızdım kendime,uzun süredir boşuna zaman geçirmişiz.

beko dedi ki...

nedense benimde ayaklar senelerdir hep peyoteye gider..


http://bjktaraftarproje.com/