7 Ekim 2008 Salı

Üzüldüm mü ?


Ertuğrul Hoca bugün istifasını verdi, insanlığına yakışır bir harekette bulundu,onun sağlam karakterine her zaman saygı duydum.Ama ben kendisini Beşiktaş'ta başarısız buluyordum,Beşiktaş macerasında ömrümce unutmayacağım bir kaç olaydan üçünü o yaşattı,biri her kesin malumu 8-0,bir diğeri son Metalist komedisi,sonuncusuda beş derbiden dört mağlubiyet beceriksizliğidir.

Ben Ertuğrul Hoca dan farklı kazanımlar bekledim,Senelik 1.800.000 TL ye anlaşabileceğimiz her hangi bir teknik direktör de üç aşağı beş yukarı Ertuğrul Hocanın artılarını kazandırebilirdi kulübe.Rıza Hoca,Tigana kalsaydı belkide daha da iyi durumda bile olabilirdik.

Avrupa dedik olmadı,Türkiye kupası dedik olmadı,Lig dedik hiç olmadı.Son transferleri çok bilmiş menejerimsi adamla yaptılar sonuç için Metalist maçı yeter.

Demekki zorlamakla Beşiktaş'ın eline bir şey geçmeyecekmiş,bence istifa etmesi yerindedir.

Ama tabi kabusumuz bitmiyor veya Ertuğrul Hocanın istifası her hangi bir şeyi çözmüyor,belkide ve büyük ihtimalle bu sene daha beter durumlara düşeceğiz orası ayrı.

Menejerimsi kişiyi her gördüğümde her açıklamasını okuduğumda tırnaklarım çekiliyor gibi hissediyorum.Ama esasen ona da çok kızmıyorum adama bulunmaz hint kumaşı muamelesi yapan her şeyin uzmanı Ordinaryüs Profesör Başkanımız sağ olsun.

Beşiktaş sevgisi dolu yıllarımda ,Beşiktaşı bu kadar çok sevdiğine inandığım ama sevdiğinden daha çok zarar vermesini başaran tek kişi Yıldırım Demirörendir.

Hata yapmakta ,hatalarından ders almamakta ve hata yapılacaksa kralını ben yaparım tavrından dolayı ,cezayı çeken bu takıma benim gibi gönül vermiş milyonlarca Beşiktaş taraftarı oluyor.

O kadar çok şey varki son istifa olayından sonra aklıma dilime düşen ,hangisini yazacağım diye şaşırıyorum.

Beşiktaş'ın kurtuluşu belli;

Demirören ve avanesi gidecek,başta menajerimsi adam olmak üzere.

Demirören efendi utanıp 40 milyon dolarını hibe edecek.

Futbol gerçek anlamda profesyonel ellere teslim edilecek.

Yeni gelecek ekip sık dokunup ince elenerek seçilecek ve uzun süreli kontratlar yapılacak.

Alt yapıya zorunlu olarak değer verilmesi yeni teknik ekipten ısrarla istenecek.

Kulübün mali yapısını bozacak her türlü hareketten kaçınılacak,gerekirse artıya geçene kadar özkaynakl otunculara daha fazla rol verilecek.

Yeni Stad bir an önce bitirilecek

Taraftar bu yeni anlayışa sabır göstermek zorunda olduğunu kabullenecek.

Beşiktaş'ta yönetici olmak sadece maddi güç kritirine veya oy potansiyeline indirgenmeyecek.

Kulüpteki asalak üyeler kovulacak.

dahası da var...

Hiç yorum yok:


http://bjktaraftarproje.com/